Eagerly

Applicaties wijzigen continu, wij helpen flexibel te worden

Verandering is onontkoombaar en dit geldt al helemaal op online gebied. De klant staat namelijk centraal en is online, daarom moeten veel applicaties ook online toegankelijk zijn. Bij Eagerly helpen ze hun opdrachtgevers om ready te zijn voor die continue verandering. En verzorgen ze vaak ook de website (of meerdere websites in één), waarop veel systemen aangesloten of in ontsloten kunnen worden.

Vanuit die rijke ervaring en dagelijkse oplossingsgerichte praktijk kunnen ze u hands-on adviseren. Daarbij zijn ze pragmatisch in proces en kijken ze naar wat u nodig heeft. Ze zijn expert in onderzoeken wat gebruikers (klanten) willen en vertalen dat naar een goede gebruiksvriendelijkheid, flow, wireframes of zelfs user interface design. Maar ze zijn ook sensitief voor verschillende belangen in de organisatie en proactief communicatief in mensen betrekken bij een vraagstuk. Daarnaast heeft Eagerly techneuten in huis die niet vies zijn van API documentatie en het realiseren van een proof of concept. Ze zetten de expertise in die u wenst en helpen graag bij de implementatie. Benieuwd naar wat ze precies voor u kunnen doen? Lees dan even verder.

Google Analytics alternatief

De vertrouwde Google Universal Analytics moet begin 2023 vervangen worden. De nieuwe versie (Google Analytics 4 genaamd) raden we u aan zo snel mogelijk te implementeren om alvast gegevens te verzamelen. Zie ook ons bericht afgelopen jaar.

Maar met alle zorgen over privacy en de vraag óf Google Analytics überhaupt nog wel gebruikt mag worden, raden zij u eigenlijk aan over te stappen naar Matomo. Een prachtig alternatief waar u zelf eigenaar van de data wordt. Over de noodzaak om in actie te komen vertelt Eagerly u graag tijdens een webinar op 27 september 2022. Wilt u zich hiervoor inschrijven? Dat kan hier. Vanuit Matomo is het natuurlijk gelijk een goede kans om data gedreven dashboard te maken waarin ze KPI’s voor u monitoren.

Navision alternatief

Naar verluidt houdt de ondersteuning van Broad Horizon (voorheen Abecon) voor cursusadministratie in Microsoft Dynamics Navision ermee op. Gebruikers zoeken nu alternatieven en moeten daarbij ook een integratie met website en email marketing herzien. Eagerly is hier vrij ervaren in en kan uw webbureau ondersteunen bij de implementatie of deze verzorgen. Aarzel dus niet om deze specialisten om hulp te vragen! Ze hebben kennis van Cursad, Planned Culture, AFAS en natuurlijk Navision (via verschillende leveranciers, zoals Verito).

Een alternatief voor Mailchimp

Net als Google Analytics is vanuit privacy-oogpunt het gebruik van de populaire dienst Mailchimp niet meer vanzelfsprekend. Ook hier helpt Eagerly u graag met het selecteren van een alternatief. Op basis van de wensen van uw bezoekers en bijvoorbeeld uw doelstellingen helpen ze een alternatief selecteren (bijvoorbeeld Mailinglijst/EM-Cultuur of Spotler) en kunnen ze u ondersteunen bij implementatie in uw website.

Switchen van ticketer

Verkoopt u kaartjes online? Dan is een online ticketsysteem een must. Ook hier weet Eagerly van wanten en begeleiden ze tientallen opdrachtgevers bij implementatie en koppeling met websites. Daarnaast kunnen ze de styling van de kassa-omgeving voor hun rekening nemen. Ze hebben ruime ervaring met ActiveTickets, Stager, Eventix, Ticketmatic, Ticketworks, Recreatex, en vele anderen.

logo Eagerly

Over Eagerly

Eagerly is een full service webbureau. Ze worden hartstikke blij van het creëren van uitgesproken digitale ervaringen, voor organisaties die de wereld een beetje mooier maken. Dat doen ze met een team van twintig specialisten. Kennismaken? Bel Matthijs Reerink: 030 7853179 of mail m.reerink@eagerly.nl!