Cursad: Cloud en Cursad 10

Voor wie Cursad nog niet kent is het wellicht interessant te weten dat Cursad jaarlijks zwaar inzet op de ontwikkeling van slimme ICT-oplossingen voor Muziekscholen en Centra voor de Kunsten. Dat doen zij al jaren zonder daar veel ruchtbaarheid aan te geven. Cursad ziet het stempel ‘preferred supplier’ van Cultuurconnectie als een bijzondere blijk van waardering voor de kwaliteit van hun werk.

Diensten

Cursad is in 1995 gestart vanuit het besef dat de bedrijfsprocessen van muziekscholen en centra voor de kunsten beter zouden moeten kunnen worden ondersteund. Samen met de instellingen is daar hard aan gewerkt. Een slimme ideeën vanuit de dagelijkse praktijk komen zo snel mogelijk voor alle instellingen beschikbaar. Door dit jaar in jaar uit consequent toe te passen zijn een drietal functioneel rijke en veelzijdige modules ontstaan:
• Vrije Tijd: voor lessen- en cursussen
• Onderwijs: voor onderwijsprojecten
• Facilitair: voor zalenverhuur
Cursad is daarna niet stil blijven zitten. Achter de schermen werd planmatig en hard gewerkt aan de infrastructuur, de ontwikkeling van de software en de organisatie.

Cursad Cloud
In 2014 maakten onze gebruikers kennis met de Cursad Cloud: de meest betrouwbare server omgeving die je kunt indenken. Alle kosten die u anders zelf maakt om servers te beheren en te updaten behoren nu tot het verleden. Maar veel belangrijker, het uitrollen van nieuwe Cursad functies en MS Office versies kunnen nu veel sneller, zonder kosten en altijd up-to-date.

Cursad 10
In 2015 werd Cursad versie 10 gelanceerd voor onze bestaande relaties. Een bewuste stap om alle aandacht te kunnen geven aan de overstap van Cursad 8 naar Cursad 10; een nieuwe gebruikersinterface aangevuld met de volgende functies:
• Inschrijf-, Uren- en Document Management
• Relatie - en Communicatie- en Aktie-Centrum
• Integrale planner en conflict signalering
• Incasso-, tarief-, en korting en subsidie functies

Klaar voor nieuwe relaties
In 2016 heeft Cursad met een vijftal nieuwe organisaties ruim te tijd genomen om op elkaar in te spelen, nieuwe inzichten te realiseren en te optimaliseren. Dit jaar staat de teller op tien af te ronden Cursad 10 implementaties en daarmee bedient Cursad maar liefst 45 instellingen.

Implementatie zonder verrassingen
Aan de implementatie van Cursad ligt een gedegen inventarisatie en stappenplan ten grondslag. Dit maakt het niet alleen mogelijk om zonder uitloop verrassingen een project te starten en af te ronden, een implementatie in korte tijd te realiseren, maar vooral ook tegen een vaste prijs uit te voeren.

Waarom kiest u Cursad?

  • Specialisten met kennis van de dagelijkse praktijk in de branche
  • Modern compleet en betrouwbaar
  • Lage support druk
  • Maatschappelijke visie
  • Betaalbare slimme functionaliteiten
  • Stabiele prijsstructuur met een dalende trend
  • Korte implementatie tijd tegen een vaste prijs

Nieuwe ontwikkelingen

Natuurlijk blijft Cursad zich verder ontwikkelen voor een nog betere dienstverlening. Zo kunt u de volgende zaken nog van ons verwachten:

  • Internet roosteren App
  • Inschrijffunctie met iDeal & iDeal BackOffice functies
  • Actie “trigger” uitbreidingen
  • Automatisch e-link met persoonlijke planning views
  • Digital Signage Auto Dag Agenda
  • Organisatiebrede Cloud Toegang
  • Leden ontvangen onder andere een standaard 10% korting op het uurtarief
  • Speciale regeling voor kleine instellingen

Ledenvoordeel

Meer weten?

Wilt u meer weten over de diensten van Cursad en wat deze voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking. Uw contact persoon is:
Erik Peter Vermaat
erik@cursad.nl
020-8943151 / 0654728728

Voor meer informatie: