Collectieve promotie

Cultuurconnectie zet zich samen met partners in voor de promotie en zichtbaarheid van haar leden én de gehele branche, bij zowel publiek als belanghebbenden in de beleidsomgeving.

Cultuurconnectie ondersteunt, intieert en neemt deel aan promotie die de maatschappelijke meerwaarde van kunst- en cultuureducatie zichtbaar en voelbaar maakt. Met het keurmerk van branchevereniging Cultuurconnectie kunnen leden zich profileren als betrouwbare, ondernemende en centrale partners voor overheden en maatschappelijke organisaties.

'iktoon'

Ruim zes miljoen Nederlanders doen aan amateurkunst. Maar mensen kennen hen vooral als juf, opa of accountant, maar vaak niet als toneelspeler, pianist of vlogger. Daar komt met de ik toon -campagne verandering in. Met ik toon laten we samen zien hoe kleurrijk kunst en cultuur in Nederland is. Lees meer

Landkaart Cultuureducatie

Op zoek naar een kunstencentrum, muziekschool of volksuniversiteit? Met de Landkaart Cultuureducatie vindt u in een handomdraai wat u zoekt. Lees meer

STER-campagne volksuniversiteiten

Voor de start van het cursusseizoen 2017/2018 zijn er rondom programma’s bij de publieke omroep twee verschillende reclamespots over de Volksuniversiteit te zien geweest. Zowel bij STER & Cultuur als bij STER & Carrière waren twee spotjes te zien ter promotie van ... Lees meer

Webportal volksuniversiteiten

De website volksuniversiteit.nl is een online cursus platform, waar alle volksuniversiteiten hun aanbod kunnen plaatsen. Potentiële cursisten kunnen op deze website cursussen zoeken op regio en thema, waarna zij gemakkelijk worden doorgeleid naar de juiste volksuniversiteit. Hierdoor wordt ... Lees meer